söndag 13 juni 2010

Blattar bråk del 16 (inbördeskriget)

Video:



En film om hur Sveriges framtid troligtvis kommer se ut om inte folk vaknar upp och får fingrarna ur röven och röstar Svenskt.

Om du tyckte Herr Nationells tal var bra (Mannen med masken som slöt fred i slutet av filmen)

så besök hans blogg:

http://herrnationell.wordpress.com/

och kolla in alla hans videos.


Denna film tog mig månader att göra, Manus och 98% av all Animering är gjort av mig (Metalmatte)

Sen vill jag också tacka:
Deckard, Herr Nationell, Barre, och fler för röst-stöd och källor ifrån äkta händelser.
Tack 8plopp8 för vissa ljudeffekter och några animeringar i krigs-scenerna.
Och tack Oskar för introtexten i aftereffects.
Oscars kanal:
http://www.youtube.com/user/Laderlapp...


Skänka pengar till metalmatte?
Gör såhär:
1. Gå in på www.paypal.se
2. Registrera dig.
3. Lägg in pengar på ditt paypal-konto.
4. Tryck sedan på fliken "Skicka pengar".
5. Skriv in "TheRiseOfMetalmatte@live.se"
6. Välj belopp.
7. Tryck på "Personligt" och välj att skicka det som en present.

Klart!


Alla pengar går till mer tid och till videos och får jag över 2000 spänn ska jag investera en bärbar mick för att spela in äkta blattar som jag träffar på.