fredag 7 oktober 2011

Muslimer misshandlade 18-årig flicka brutalt

TYSKLAND Sinas vänstra öga är svullet, ögonhålan är spräckt. Sju tänder är skadade varav två framtänder är brutna vid tandroten. Sina blev tidigt på kvällen den 7 juni misshandlad på centralhållplatsen i Recklinghausen. Misshandeln utfördes av två av polisen välkända muslimska ungdomar med turkiskt ursprung.

Fortfarande kan Sina inte prata om misshandeln utan att tårarna kommer, hon kan inte somna utan avslappnande medicin.

Sina berättar: Jag satt på bussen och blev utsatt för glåpord hela tiden. Dom kallade mig homo och bög, om jag ville suga av dom. Att dom tilltalade mig som till en pojke beror troligen på mitt korta hår. När jag gått av bussen sa jag till dom att jag var en flicka, i samma ögonblick fick jag ett slag med knuten hand i ansiktet.

Sina slog i gatan varpå de båda förövarna sparkade den försvarslösa flickan i magen och ansiktet. Sedan sprang de ifrån platsen. Sina säger att hon var rädd att förlora livet och trodde att hennes sista stund i livet var kommen. På sjukhuset opererades Sinas öga akut.

Chefskommissarien Andreas Wilming-Weber: Förövarna har varit extremt brutala och hänsynslösa, av den anledningen var det viktigt att anhålla dessa snarast möjligt. Misshandeln filmades med en övervakningskamera.

Sinas advokat Hans Reinhardt: Genom detta brott ser man att det behövs kännbara straff för återfallsförbrytare av den här typen. Kommande veckan står Mahmut C, (15 år) och Ahmet K. (17 år) inför domstol för att gemensamt ha utfört den brutala misshandeln, de är under tiden försatta på fri fot på grund av deras låga ålder.

Bild

PrintFriendlyShare



Ursprungsartikel
Källa: Politiskt Inkorrekt