lördag 29 januari 2011

Trots åtal hotar Amatullah vidare fler ger sig in i leken

DÖDSHOT PI har tidigare skrivit om den extremistiska muslimska kvinnan Amatullah från Bosnien. Amatullah är runt 40 år och bor i Kungsör. Hon jobbar inte, utan lever på bidrag från oss yrkesarbetande svenskar.

En av anledningarna till att hon inte jobbar beror på att hon har gjort sig oanställbar genom att ikläda sig ansiktstäckande niqab, och i Sverige accepteras det av diverse bidragsgivande myndigheter som skäl nog att inte stå arbetsmarknaden till förfogande.

Förra veckan åtalades Amatullah för tre dödshot mot Lars Vilks som hon fällde i oktober förra året. När rättegången mot henne ska äga rum är ännu inte bestämt. Detta har dock inte stoppat denna bidragssnyltande extremist, utan hon fortsätter oförtrutet att hota Lars Vilks på hans hemsida.

Nu har nya aktörer dykt upp som hyllar Amatullah. Vi återger nedan skriftväxlingen under de senaste tre dagarna mellan Lars Vilks och islamisterna:

Amatullah skriver:

Till den talanglöse patetiske konstnär;

Det stämmer att jag är åtalad men eftersom jag erkänner varken svenska lagar eller svensk domstol så allt detta är bara cirkus för mig.

Du påstår att du är inte rädd men ändå du har gjort en anmälan hos polisen ?

Och vad förväntar du dig av detta ?

Tror du att en löjlig anmälan kan stoppa mig eller att jag kan få en ordentlig straff ?

Inget av detta , tvärtom . Allt går enligt mina planer och att anmäla mig va ett stor misstag som du kommer med tiden att upptäcka
Jag kunde hota dig anonymt på ett sätt att polisen kan inte spåra mig om jag ville, men du är inte mitt mål i mina uttalander utan jag är ute efter nåt annat och detta är tawheed.

För oss muslimer är du bara en liten irriterande fluga som kommer att få vad den förtjänar .

Mina bröder inshAllah kommer att fixa detta och jag är så stolt över de alla som försökte skada dig på alla möjliga sätt . MashaAllah
Och glöm inte att du har abdulWahabs blod på dina äckliga händer. Tack vare din "konst" tog han sitt liv.

ps Jag skrattar inte mycket men när jag såg "Nimis" då va jag bara tvungen att göra detta . Man måste verkligen bli galen och olycklig för att göra nåt sådant "konstverk" ( i för sig du kan bara göra fula saker )

Lars Vilks svarar:

Kära Amatullah. Det är alltid trevligt att höra ifrån dig. Vi har nu en lång historia tillsammans, byggd av hatkärlek. Och nu har du också, för första gången i vår affär, skrattat. Det var jag som framkallade detta skratt. Fint.

Dina bröder, som du drog fram redan 2007, ger jag inte mycket för. Där blir ingenting gjort. Du får nog själv gå och hämta kökskniven.

Jag är inte mycket för anmälningar, eftersom jag främst är intresserad av konst. För mig är du en del av min cirkus. Dansa Amatullah, dansa.

I vart fall har jag sett mig nödsakad att samarbeta med ordningsmakten som, vilket inte är fel, skall ägna sig åt att upprätthålla demokratins grundregler. Det får du finna dig i.

Amatullah skriver:

Måste upprepa mig ; jag bryr mig inte det minsta vad ska svensk domstol bestämma över mitt fall . De kan inte skada mig på nåt sätt .
Enda sättet att stoppa mig är att döda mig .

Jag vet att det finns personer som planerar att mörda mig och jag har fått några medellander men oavsett detta kommer jag inte att sluta.

Hellre är jag död än att leva i denna förödmjukelse.

Vilks fick några chanser att sluta provocera oss men han ville inte sluta . Han kom in i kändis ljuset där det kändes varmt för honom så han fortsatte att planerat och systematiskt håna min Profet, min religion och oss muslimer . Därför kommer han inshAllah att få en rejäl motreaktion

Vi muslimer börjar inte först men om man anfaller oss så slår vi tillbaka dubbelt så mycket så att bråka med oss blir en dyr affär.

Lars Vilks svarar:

Amatullah. Finns det personer som planerar att mörda dig skall du genast anmäla dem. Den sortens människor skall finnas inom lås och bom.

Amatullah skriver:

Det stämmer att jag kommer från Bosnien.

Angående tawheed ;på den länken finns kortfatat förklarat om tawheed men det saknas en jätte viktigt del och detta är att endast GUD har makt över oss människor.

Om man vill bli muslim måste man lyda enbart GUD från den dagen man tar Islam för sin religion . Detta lydnad utövas genom shariia lagar.

Demokrati och Islam kan aldrig bli ett . Demokrati betyder att folket har makt över sina liv och hur de ska styra sin samhälle medan Islam betyder att makt är hos GUD och att vi muslimer strävar att upprätthålla ett samhälle som styrs av GUDs lagar .

Bosniska lagar ( samt alla andra mänskliga lagar ) är då värdelösa för mig samtidigt som icke muslimer sätter ingen värde på mina lagar dvs shariia lagar .
Fullkomlig makt över mig har bara GUD ,ingen annan. Bara Han kan skada mig och bara Han kan göra mig lycklig .
Nu vet du lite mer om tawheed.

Signaturen Rafa skriver:

Är jag den enda som håller med min medsyster? Ni svenskar är orena grisar som en dag kommer få betala!

När vi är i majoritet kommer sharia gälla även för er, så vänj er vid den sanna läran.

Amatullah, jag ser att du är ren och jag ser att du är trogen vår profet på rätt sätt. Ge aldrig upp för den rena/rätta läran.

Signaturen Irak skriver:

Jag älskar att Amatullah står upp för oss Muslimer. Vår profet (PBUH) skall inte hädas och de otrogna kafirerna skall få betala ett digert straff i väst. Blir du förödmjukad som muslim är det din plikt att slå tillbaks tiofallt.

Amatullah, vi muslimska systrar ser dig som förebild och försvarar dig när som helst.

Signaturen Abdulahi skriver:

Din satans gris. Vi muslimer kommer en dag se till att alla orättfärdiga får betala ett mycket högt pris för sitt val att leva utan Allah och Profeten. Kom ihåg detta inlägg när du bestraffas av oss.

Det är måhända lätt att se lite komiskt på denna skriftväxling. Kanske en del av oss avfärdar dessa personer som tokstollar? Men betänk då två saker:

Amatullah är polisanmäld för sina tidigare hot, och detta faktum förhindrar inte henne att fortsätta sprida hotelser mot Lars Vilks. Om man dessutom betänker att Lars Vilks redan har blivit utsatt för mordbrand så fastnar skrattet lätt i halsen.

Senast idag skickade TT ut följande telegram:

Konstnären Lars Vilks har blivit hotad på nytt. Hoten kom från en man som enligt Vilks ringde upp honom från Somalia samt ett sms undertecknat ”al Shabab”.

- Han var väldigt kort, och han hade bara tre ord: Snart, snart, snart, skrek han i luren, säger Vilks till TT. – Sedan spädde han på med ett sms med samma text, undertecknat al-Shabab.

Säpo har tagit del av materialet som skickades till Vilks.

Man skulle kunna tro att i Sverige skulle tidningarna skynda att publicera alla dessa hot. Vid en snabb genomläsning av de tio största dagstidningarna har PI dock [ännu] inte funnit att någon publicerat dagens TT telegram. Dock väljer Eskilstuna-Kurirens chefredaktör PeO Wärring att ta in följande insändare i sin tidning "Ta avstånd från Lars Vilks".

.

.

Vad är det för land vi lever i egentligen?

Läs mer här.

PrintFriendly Share



Ursprungsartikel
Källa: Politiskt Inkorrekt